Răsărit de soare

rasarit-de-soareDimensiuni: 14 x 19 cm
Numar culori: 7
Pret: 0.6$/cm² = 650 ron
Statut: LA COMANDA

* Pentru mai multe informatii sau pentru a comanda acest goblen click aici.

Click pe imagine pentru a o mari.

Sursa poza: goblenuri.com

4 gânduri despre &8222;Răsărit de soare&8221;

  1. Cu tot respectul,dar pretul pt acest goblen e foarte mare! Eu l-am cumparat cu 40 RON,si am vazut ca se vinde pe internet la aproximativ 290 euro.Am muncit cam 1 an la el,dar asta din lipsa de timp liber.
    Dar 500 RON????sa fim seriosi!

  2. Nu prea am inteles la ce va referiti. Spuneti ca 500 de ron este mult pentru un goblen lucrat (ca despre asta este vorba, si nu despre kitul de goblen, panza, ata si diagrama…), apoi spuneti ca l-ati cumparat cu 40 ron (probabil kitul de lucru), ca la final sa imi spuneti ca se vinde pe internet cu 290 de euro (ceea ce inseamna ~ 1231 ron, deci mult mai mult decat 500 ron….)?

    Imi cer scuze, dar nu prea am inteles mare lucru din comentariul dumneavoastra.

  3. pentru cine nu lucreaza,asa ceva,considera ca este mult.cei care lucreaza spun ca este foarte ieftin.apucati-va de lucrat,doamnelor! sa vedeti cum e!!!

Lasă un răspuns

